هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

آشنایی با هولوگرام بسته بندی

آشنایی با هولوگرام بسته بندی


 حفظ کردن هویت برند در این بازار بسیار دشوار است. از نظر مخاطب تعداد زیادی اجناس مشابه که در بازار ریخته هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و ثابت کردن تفاوت ها به مشتری خیلی دشوار میباشد. رقبا افراد زیادی را بکار میگیرند تا محصول خود را متفاوت نشان دهند. این تنها مشکل نیست ، اصلی ترین مشکل این است که اجازه ندهند محصول اصلی آن ها کپی شود. محصول جعلی به اسم و نام برند اصلی آسیب میزند. برای اینکار یکی از ساده ترین راه ها بکار بردن برچسب هولوگرام روی محصول است و با آن میتوانند محصول خود را حفظ کنند. برچسب هولوگرام  برای تبلیغ کردن محصول یا برند مورد استفاده قرار میگیرد. روی این برچسب فضایی وجود دارد که شرکت هرآنچه را که نیاز است به مشتری بگوید مینویسد.

نقش هولوگرام در معرفی برند شرکت


برچسب هولوگرام روی محصول علاوه براینکه برای شرکت برای مشتری نیز مفید میباشد.به مشتری کمک میکند بهترین شناخت را از محصول داشته باشد . افراد عادی خیلی ساده از آن استفاده میکنند . تمام جزییات مربوط به کالا روی این برچسب هولوگرامی آورده میشود و جای هیچ تردیدی در ذهن مشتری باقی نمی ماند. بعضی اوقات در وقت افراد که در مورد محصول سوال میکند هم صرفه جویی میگردد.ساخت هولوگرام جوابی عالی به همه سوالات است و سبب بالارفتن آگاهی برند شرکت شده میگردد و جذابیت را نیز ارتقا میدهد. هزینه های زیادی برای برچسب رنگارنگ هولوگرامی پرداخته میشود و افراد زیادی را جذب خود میکند.
شرکت ها با موسساتی که در تبلیغات فعالیت میکنند برای تزیینات هولوگرام خود مذاکره میکنند. برچسب ها به آن ها کمک بسیاری میکنند تا هویتشان در بازار را حفظ کنند و اعتماد بیشتری جلب کنند.برای بالا بردن تقاضا این هولوگرام ها باید جذابیت خودشان را داشته باشند. اگر دو محصول از برندهای مختلف همزمان به بازار وارد شوند ، مشتری عامی بین دو محصول دچار تردید میشود و انتخاب برایشان مشکل میشود.یکی از جذاب ترین روش ها برچسب امنیتی است .

نحوه کارکرد هولوگرام ها

نحوه کارکرد هولوگرام ها

 قصد ما از نوشتن این مقاله اشنایی شما با نحوه عملکرد هولوگرام است.
امروزه از  هولوگرام  در بسیاری از محل ها و محصولات استفاده  می کنند مانند  روی کارت های شفاف و سایر ابزار ها به وضوح دیده میشوند . از این نوع  هولوگرام عمومی گرفته تا هولوگرام انعکاسی که روی مدارک دیده میشوند. آن ها بصورت انبوه ساخته میشوند. وقتی تعلیقی هولوگرافیکی را گسترش میدهید. سطح آن به شکل یک هالید نقره ای به نقره ای خالص مبدل میشود.این امر باعث تغییر یافتن ساختار سطحی آن میگردد. یکی از روش های تولید هولوگرام در مقیاس وسیع پوشاندن سطح هولوگرام با لایه ای فلزی و مقاوم کردن آن هاست. سپس استفاده از آن و زدن نقش روی آن با یک فویل فلزی. اغلب میتوان هولوگرام  را با نور سفید دید. همینطور هولوگرام ها را بصورت انبوه یا پرینت آن ها شبیه پرینت تصویر که خلق میکنید بوجود آورید. هولوگرام دارای انعکاس این قابیلت را دارند که مثل هولوگرام انتقالی لیزر باشند و اشیا خیلی زیادی هستند که میتوانند این هولوگرام ها را بوجود می آورند. نوع متفاوت آن خطی میباشد.لیزر ، تعلیقات و اجسام همگی در یک ردیف هستند. پرتو اصلی از لیزر جای یک پرتو اصلی شروع میشود. ار حالت تعلیق عبور میکند و به اجسام برخورد میکند. سپس به بخش دیگری برمیگردد و الگوی تداخلی را تولید میکند. وقتی نور سفید به طرف این هولوگرام  ها بازتاب میشود را نشاهده میکنید. مغز شما امواج نور را آنالیز کرده و شما تصویری حقیقی میبینید.

تفاوت های بین  هولوگرام انعکاسی و انتقالی


 هولوگرام انعکاسی میتواند به سختی هولوگرام های انتقالی باشد لیزر و اشیا زیادی وجود دارد که میتواند چنین  هولوگرام  را ایجاد کند.یک نوع متفاوت آن نوع خطی است.لیزر,تعلیقات و اشیا همگی در یک خط هستند.پرتو از لیزر بعنوان پرتو مرجع آغاز میشود .از تعلیق عبور کرده و به اشیا برخورد میکند.سپس به بخش دیگر بازمیگردد و الگوی تداخل را خلق میکند.شما وقتی نور سفید یا مونوکروم به طوف این هولوگرام  منعکس میشود را میبینید.مغز شما امواج نور دریافتی را تحلیل میکند و شما تصویر واقعی را میبینید.

استفاده از هولوگرام برای پیشگیری از جعل

استفاده از هولوگرام  برای پیشگیری از جعل 

برسی همه هولوگرام های ضد جعل این گونه تعریف می شود : انسان توانایی ساخت آن را ندارد
 چیزهای غیرقابل جعل است.با وجود زمان و سرمایه ی کافی افراد قادرند تمام چیزهای غیر قابل جعل را بسازند.تمام فاکتورهای مربوطه برای جلوگیری از جعل به کار گرفته شده اند که به صورت دو قانون زیر آورده شده اند.
ایمنی جلوگیری از جعل یک سیستم تکامل یافته است.
-دارندگان محصولات انتزاعی دائما در جستجوی معرفی راه های جدید برای جلوگیری از کلاهبرداری هستند.
-جاعلان داءما راه های شناسایی این تکنولوژی و تسلط بر راه های جعل را پیگیری می کنند.

تکنولوژی هولوگرام برای جلوگیری از جعل


تکنولوژی های ضد جعل به گونه ای طراحی شده اند تا نشان دهند جعل محصولات بیش از اینکه نافع باشد گران قیمت است.یکی از اقلام امنیتی هولوگرام است . یکی از مزیت های کلاهبرداری اجناس این است که جاعلان بسیاری از هزینه های اصلی دارندگان اصلی محصول مانند ابداع و ساخت را ندارد.تکنولوژی جلوگیری از کلاهبرداری باید به گونه ای باشد تا از مزیت های جعل جلوگیری کند و هزینه ی جعل محصول را بسیار گران تر از محصول اصلی کند.
در فرآیند جعل و جلوگیری از آن "زمان "نقش اساسی دارد.جعل ابزارهای امنیتی مانند برچسب امنیتی ،مواد بسته بندی خاص و...در مدت زمان طولانی بسیارآسان است.هم چنین جاعلان می توانند محصول را با بهای اندک همانند دارندگان محصول تولید کند.برای جعل یک محصول زمان ارتباط تنگاتنگی میان زمان و هزینه وجود دارد.امکان جعل محصول و ابزارهای مرتبطه ی با آن در مدت زمان کوتاه و یا چند روز بسیار دشواراست وبا تغییر ابزارهای امنیتی دراین مدت زمان کوتاه امکان جعل محصول از کلاهبرداران سلب خواهد شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ماهان

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ماهان

اگر زمان برای خرید حضوری بلیت هواپیما ندارید می توانید با مراجه به سایت پرستو سیر و با خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ماهان در زمان خود صرفه جویی کنید. 


بسیاری از مسافران به دلیل قیمت بالای بلیط ها و سفرهای هوایی اکثرا به دنبال خرید بلیت از هواپیمایی ماهان با قیمت مناسب هستند.

بلیط چارتری ماهان

برای داشتن یک سفر خوب و کم هزینه خرید بلیت چارتری ماهان ارزان می باشد با خرید بلیط چارتری می توانید هرینه های سفر خود را به پایین ترین سطح خود برسانید.

مهم ترین ویژگی بلیط های چارتری پایین بودن قیمت و همچنین بهره مندی از ظرفیت های هواپیمایی ماهان در بلیط چارتری ماهان است.

خرید بلیت هواپیمای خارجی