هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

برچسب ها و روش کد گذاری آن ها

 برچسب ها و روش کد گذاری آن ها 

 برچسب های هولوگرام تخریب شونده به وسیله ی  کد های رنگی ساخته میشوند. و  برخی از مواقع  برای تشخیص بصری اجناسی کابرد دارد که احتیاج به تشخیص و شناسایی سریع هستند. در چنین موقعیت هایی معمولا اسکن برچسب امنیتی هولوگرام بسیار دشوار است.

  • خواندن برچسب امنیتی توسط رنگ ها می تواند برای پرسنل امنیتی  در محیط های عمومی صرفه جویی در زمان را به همراه داشته باشد. انتقال بین سازمانی تجهیزات نیز  با شناسایی بصری اجناس تسریع می شود.
  • ایتم هایی که بارکد آنها قبلا اسکن شده است را می توان با استفاده از رنگ مرتب کرد. اینکار اجازه می دهد اجناس را به گروه های مختلف و طبقه بندی خاص تقسیم کرد.

چند  نمونه از  کدگذاری های رنگی 

کدهای رنگی بر روی اجناس موجود در بخش حسابداری به رنگ سبز، در دپارتمان نگهداری و تعمیر به رنگ بنفش  و در بخش فروش به رنگ قرمز خواهد بود. انتخاب رنگ ها ممکن است نشان دهنده سالی باشد که جنس مورد نظر خریده شده است. انواع دارایی ها را می توان با استفاده از رنگ هایی تشخیص داد. این رنگ ها در تجهیزات کامپیوتری به صورت آبی،مبلمان با  رنگ نارنجی و اثاثیه ثابت با رنگ سیاه است. برچسب های امنیتی با رنگ سیاه  در برابر محو شدن در خارج  از شرکت  مقاوم است. برچسب های امنیتی قرمز رنگ در برابر بیشتر ماشین آلات خود را نشان می دهد و برچسب های تخریب شونده نقره ای  کمتر در دید افراد خواهد بود. برچسب های امنیتی با کدهای رنگی را می توان به همراه بارکدها مورد استفاده قرار داد.  در این شرایط از رنگ ها برای تشخیص اسکن زمانبندی شده آیتم های بارکددار استفاده می شود.  گروه های فردی از آیتم های کدگذاری شده با رنگ ، ممکن است توسط بخش ها، سال خرید یا نوع جنس مرتب شوند.