هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

نقش هولوگرافی در هولوگرام سه بعدی

نقش هولوگرافی در هولوگرام سه بعدی 

با استفاده ازبرچسب های هولوگرام سه بعدی می توان به راحتی هویت محصول را شناسایی کرد.برچسب های هولوگرامی متعددی وجود دارد که شکستن آن بسیار دشوار است. سطوح تختی وجود دارد که تصاویر سه بعدی از اشیای واقعی را نشان می دهد. این موضوع بدین معنی نیست که برای دیدن چنین تصاویری باید عینک های مخصوص بپوشید.

 هولوگرافی یک فرایند جالب و منحصر به فرد است که به میدان نوری اجازه می دهد در یک مکان دریافت گردد و یک شیء جدید توسعه دهد. این تکنیک یک روش نهایی برای ضبط تصاویر دیجیتال است. مفهوم این برچسب ها بر اساس تقاضایی است که برای تایید هویت وجود دارد. 

کاربرد  هولوگرام 


 امروزه هولوگرام بر روی همه مواردی که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد. شما می توانید هولوگرام های مختلفی را بر روی گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی یا حتی کارت اعتباری مشاهده کنید. هولوگرام ها را می توان به سادگی در بیشتر محصولاتی همچون DVD ها و CD ها مشاهده کرد.برچسب هولوگرام سه بعدی کار را برای کاربران نهایی راحت تر کرده است. در این میان متقلبان و دزدها نمی‌توانند به سادگی محصولات مختلف را جعل کنند. برچسب های هولوگرامی در دنیای فناوری امروز به خوبی شناخته شده اند.