هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

مقدار زمان مورد نیاز برای تابش لیزر هولوگرام

مدت تابش لیزر هولوگرام

بر اساس خروجی لیزر شما، زمان تابش ممکن است با آن دستورالعمل­ها و راهنمایی هایی که در سایت شرح داده­ ایم، متفاوت باشد. اگر لیزر شما خروجی بزرگ­تر از 3mW دارد (خروجی موثر تخمینی در لیزر دیود هولوگرافی اینتگراف) شما به زمان تابش کمتری نیاز خواهید داشت. اگرخروجی  لیزر شما کمتر از این مقدار است، زمان بیشتری برای تولید هولوگرام نیاز خواهید داشت.

برای مثال، اگر لیزر خروجی شما 1.5mW است، زمان تابش برای هولوگرافی باید دو برابر آن زمانی که در مقاله توضیح داده شد، باشد (20 ثانیه به جای 10) و دور از لرزش باشد. اگر خروجی لیزر شما 35 است، زمان تابش شما یک دهم زمان توضیح داده شده باید باشد (یک ثانیه به جای 10) به یاد داشته باشید که خروجی ارائه شده در لیزر HeNe اغلب خروجی دقیق نیست. احتمالاً شما باید ابتدا آن را آزمایش کنید.

کارت ویزیت هولوگرام دار چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این عصر دیجیتال, کارت های ویزیت همچنان کارایی خود را داشته و ابزار بازاریابی مقرون به صرفه ای به شمار می آیند. در واقع این چیزی است که هنوز دنیای دیجیتالی جایگزینی برایش پیدا نکرده است. اگر هنوز هم حامی کارت ویزیت های فیزیکی هستید, می توانید از چاپ هولوگرام برای داشتن نمایی تاثیر گذار و به یادماندنی روی کارت خود استفاده کنید.
بازاریابی حضوری چیزی است که دنیای دیجیتال هرگز قادر به انجام آن نبوده و نخواهد بود. درحالیکهه سایت هایی مانند لینکدین برای ارتباط با سایر حرفه ها بسیار مفید بودهاند, بازاریابی رو در رو بهترین  راه برای دانستن این است که می خواهید با کسی کار کنید یا خیر!دیدن یک نفر در واقعیت, برقرای ارتباط چشمی, و داشتن مکالمه ی واقعی, برای ایجاد اعتماد و رابطه برقرار کردن موثر تر است. در این زمینه, کارت های ویزیت هولوگرام دار و به طور کلی داشتن کارت ویزیت ابزار بازاریابی مستقیمی است که می توانید مراوده ی تجاری با مشتری یا شریک تان را با آن تضمین کنید. همیشه کارت ویزیت را در هر جایی به همراه داشته باشید شاید فردی را که می خواهید با او معامله کنید را ملاقات کردید.

ویژگی کارت های ویزیت هولوگرام دار

با دادن کارت ویزیت به کسی که اولین بار او را می بینید اولین تاثیر برند خود را روی او می گذارید. اگر ببینند که روی کاغذی با کیفیت بالا و طراحی حرفه ای چاپ شده است, این حس به آن ها دست خواهد داد که سایر امور کار شما نیز کیفیت بالایی خواهد داشت. اضافه کردن هولوگرام می تواند کارت شما را جذاب تر کند و نیز اثر ماندگارتری بگذارد. وقتی که کارت ویزیت شما متفاوت و خلاقانه باشد, مردم وسوسه می شوند تا آن را به سایرین نیز نشان دهند و ناخودآگاه شما و کسب و کارتان به مشتریان و یا خریدارن بالقوه ای معرفی میشوید.

داشتن کارت ویزیت هولوگرام دار همیشه و همه جا این اطمینان را می دهد که همیشه آماده اید و هرگز این ریسک شرم آور را نمی کنید که توضیح کوتاهی از کارتان را روی  کاغذی بنویسید. این نشانن دهنده ی کسی است که مردم واقعا می خواهند با او تجارت کرده و درباره ی او و کسب و کارش صحبت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی چاپ هولوگرام  لطفا با ما در تماس باشید. خوشحال خواهیم شد تا مشاوره رایگان داده و درباره ی نیازهای شما , قبل از ساخت طراحی اختصاصی , هولوگرام مخصوصص  مشتری برای شما و کارتان, با شما مذاکره کنیم.