هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

هولوگرام پرینتینگ

اطلاعات مورد نیاز در صنعت هولوگرام پرینتینگ

دبیرکل انجمن تولید کننده های هولوگرام

ماموریت دبیر کل انجمن تولید کنندگان هولوگرام

 IHMA سابقه ای غنی دارد، که از دوجین عضو که الان تقریبا به 100 عضو رسیده تاسیس گردیده است، از عضویت عمدتا غربی و ژاپنی، تا جمعیتی که در حال حاضر از هر قاره ای بجز قطب جنوب عضو هستند. درطول این سالها IHMA با سازمانهای بین المللی استاندارد درگیر شده است، برای مثال 14298 ISO ، پروژه جنسیس و به رسمیت شناخته شدن توسط اینترپل، wco و سازمانهای دیگر .

در سال 2015 شاهد تعدادی از پیشرفتها بودیم که شامل :

  • به روز رسانی ثبت تصویر هولوگرام (HIR) که در حال حاضر همه آنلاین است، ثبت هولوگرام های آنها را برایشان آسانتر کرده است، که در حال حاضر برای 14298 ISOOO حیاتی است.
  • طرحهای فوری، در عین حال، برای ادامه خدمت به اعضا هستند و نیازهای در حال تحولشان را تا جایی که قادر باشیم بررسی می کنیم، و تعداد اعضای IHMA را به حداقل 100 عضو افزایش دهیم. با به عهده گرفتن اعضا جهت اطمینان از اینکه ما تمام شرکت های موجود و جدید و نو ظهور را در تصرف داشته باشیم قابل دستیابی است که عضو IHMA منافعی به دنبال خواهند داشت.
    اما این منافع چه هستند؟ خب، تعداد متعددی وجود دارد – از جمله، اما محدود به، ثبت تصویر هولوگرام، ثبت بولتن، هشدار مناقصه، تخفیف در انتشارات ( مثل اخبار هولوگرافی)، روابط عمومی، فرصت فروش، لینکهای منابع، حفاظت و بهبود صنعت هولوگرافی، اثبات تعهد به شیوه های اخلاقی کسب و کار، ورود به استانداردها و غیره... این فهرست ادامه دارد!!
  • از نظر بخش نمایش هولوگرام ، در حالی که در زمان فروش با هولوگرام های برجسته مسطح بسیار کمتر مقایسه می شوند، برخی گام های قابل توجه در ساخت فن آوری و توسعه مواد در طول چندد سال گذشته وجود داشته است. شاید سال 20166 سالی باشد که به ثمر خواهد رسید و به رسمیت شناختن آن سزاوار است.
    • به روز رسانی وب سایت انجمن تولید کنندگان هولوگرام که در حال حاضر گسترده شده است.
    • یک پروژه همکاری با نهادهای دولتی چین برای بهبود آگاهی و احترام به حق اختراع.

    در پروژه دوم امسال امیدواریم به روز رسانی های بیشتری را گزارش کنیم، از آنچه قول دادیم زمان هیجان انگیزی برای IHMA داشته باشیم